چگونه به کاهش فشار خون بالا لا لوپوس بیماران نفریت
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

مکانیسم های بیماری زا از فشار خون بالا در بیماران لوپوسچگونه به کاهش فشار خون بالا لا لوپوس بیماران نفریت

گلومرولونفریت مشترک که ممکن است صدمه به بسیاری از ارگان ها و سیستم های دیگر باعث چگونه برای کاهش بیماران فشار خون بالا مبتلا به نفریت لوپوس نفریت لوپوس است. به عنوان تصفیه و عملکرد کلیه ترشح کاهش می یابد، فشار خون را افزایش می دهد غیر طبیعی. برای جلوگیری از عوارض جدی تر، بیماران به نفریت لوپوسی باید فشار خون بالا خود را فورا کاهش دهد.

مکانیسم های بیماری زا از فشار خون بالا در بیماران لوپوس

گلومرول تا حد زیادی کل ساختار فیلتر از کلیه ها، و که در پارانشیم کلیه هستند. از آنجا که نفریت لوپوس باعث آسیب به گلومرولها، فشار خون بالا در این بیماران معمولا به فشار خون بالا پارانشیم کلیه (RPH) .RPH است از نزدیک با احتباس سدیم و افزایش حجم خون همراه است تعلق دارد.

وقتی که کلیه ها به شدت لوپوس آسیب دیده، کلیه ها می تواند میزان مایع مشخص نیست و سدیم تجمع در بدن است. احتباس مایعات بیش از حد و سدیم ممکن است به افزایش حجم خون، که در نتیجه در فشار خون بالا منجر شود.

چگونه برای کاهش فشار خون بالا در بیماران لوپوس؟

به منظور درمان فشار خون بالا موثر، درمان باید از سه جنبه شروع می شود.

1.Tratamiento پزشکی نیست: یک شیوه زندگی سالم می تواند فشار خون بالا به طور موثر کنترل. به عنوان مثال، در حال تغییر شیوه زندگی، ترک سیگار، نوشیدن مشروب، حفظ روحیه ی خوب، به طور منظم ورزش، و غیره.

2. درمان پزشک: فشار خون بالا، یک پیوند به بلوک RAS RAS.Para، دو نوع اصلی از داروها وجود دارد: مهار کننده های ACE و ARBs II.The با استفاده از اصل پزشکی است برای جلوگیری از آسیب کلیه، از دوز پایین شروع و ترکیب medicamentos.Además مهار کننده های مختلف ACE و ARBs، ادرار آور، CCB، مهارکننده گیرنده، و غیره، همچنین می تواند استفاده شود برای کاهش فشار خون بالا است.

درمان تعمیر 3.Riñón: فقط اگر به نفریت لوپوسی به خوبی کنترل شده، بیماران می توانند فشار خون بالا خود را به طور موثر کنترل. برای درمان نفریت لوپوسی، سلول های بنیادی انتخاب خوبی است. دلیل این است که نه تنها می تواند سلول های کلیه تعمیر آسیب بلکه جلوگیری از عود نفریت لوپوس از طریق حذف کمپلکسهای ایمنی و مقررات سیستم ایمنی بدن.

درمان سیستمیک می تواند فشار خون بالا در بیماران لوپوس به طور موثر کنترل. اگر شما هم می خواهید امتحان کنید این طرح درمان، یک پیام زیر را ترک کنند.





:: برچسب‌ها: کاهش فشار خون بالا ,
:: بازدید از این مطلب : 807
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 فروردين 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: